1.Firemný terapeut
Zamestnanec má možnosť využiť služby terapeuta a riešiť s ním svoje problémy, neistoty, strachy a názory. Terapeut má vo Vašej firme presne stanovený čas a deň kedy je k dispozícii zamestnancom
Terapie sú individuálne a informácie ktoré sú rozoberané s terapeutom zostávajú len u terapeuta.
Benefity pre zamestnanca:
- Vyriešenie svojich osobných problémov či už rodičovských, partnerských, rodinných, vzťahových a podobne
- Odstránienie strachov, fóbií, blokov a škodlivých vzorcov ktoré ovlyvňujú nevedome nechcené správanie človeka
- Sebavedomie ako v osobnom živote tak aj v pracovnom prostredí
- Výkonnosť, vyrovnanosť a schopnosť vedome si riadiť svoj život
- Zodpovednosť k sám sebe, k svoju osobnému životu a k práci
- Odolnosť voči problémom a schopnosť nájsť riešenia
Benefity pre zamestnávateľa:
- Získava oddanosť zamestnanca k firme
- Vyššia výkonosť zamestnanca či už fyzickú alebo psychickú
- Získava zamestnanca ktorý má zmysel pre povinnosť a určenie priorít
- Získava vyrovnaného zamestnanca ktorý vie využiť flexibilitu a zvláda tlak pri riešení úloh
- Stabilný a vyrovnaný človek = Výkonný a zodpovedný zamestnanec = Bezproblémový chod firmy
Medzi ponúkané služby patria aj firemné semináre na aktuálne témy a problémy ovplyvňujúce psychiku človeka a produktivitu : sociálna úzkosť, mindfulness,strach z budúcnosti, verbálna a neverbálna komunikácia, stres ako tichž zabijak,…
2.Osobnostný tréning
Služba osobnostného tréningu zvyšuje výkonnosť, vzdelanie a hodnotu zamestnanca. Tréningy sú vedené formou individuálnych stretnutí priamo vo Vašej firme. Tréningové zameranie určuje zamestnávateľ ako aj zamestnanec ktorý je vedený terapeutom.
Služba Osobnostný tréning je jedinečná a špecifická v tom, že vedie zamestnanca počas 1 roku. Tréningami zametnanec rieši konkrétne situácie v praxi, čiže osvojené a naučené techniky je zamestnanec schopný vylepšovať a používať konkrétne v pracovnom procese a pracovných úlohách.Výsledky sú celistvejšie v porovnaní so skupinovými školeniami. Efektívnosť vzdelávania je dosiahnutá pošas celej dĺžky tréningu.
Osobnostný tréning je šitý priamo na mieru konkrétneho zamestnanca s využitím jeho maximálnych schopností.
Oblasti zamerania tréningov
Zdokonalenie profesionality
Komunikácia s ľudmi
Odstránenie blokov v komunikácii
Mindfulness – tu a teraz
Prekračovanie strachov v rámci profesionality
Sústredenie na ďalší krok
Sebareflexia
Odstup od klienta
Profesionálny a spoločenský kódex
Zvýšenie kvality práce a určenie priorít – Multitasking je mýtus
Riešnie syndrómu vyhorenia
Pestovanie vzťahov na pracovisku
Organizovanie si času (v práci/v súkromí)
Vyhýbanie sa rutine/Obmeňovanie praconých postupov
Riešenie konfliktov/Zvládanie konfliktov/Asertivita
Prirodzené ventilovanie emócií
Pestovanie záujmov
Prijatie zodpovednosti sám za seba
Naučiť sa priorizovať
Najdôležitejšie dokončiť v daný deň
Nesťažovať sa v práci na prácu
3.Koordinátor medziľudských vzťahov na pracovisku
Profesionálne riešenie konfliktných situácií zamestnancov na pracovisku. Služba koordinátora odbremeňuje zodpovednosť za koordináciu konfliktov riadiacich zamestnancov. Koordinátor rieši vzniknuté konflikty na pracovisku, spôsobené rozdielnosťou názorov, neetickým správaním, psychickým ubližovaním alebo iným.
Služba koordinátora medziľudských vzťahov je poskytovaná celoročne.
Výhody koordinátora:
- Prebratie zodpovednosti za riešenie knfliktných situácií
- Odbremenenie riadiacich pracovníkov
- Skvalitnenie vzťahov na pracovisku
- Profesinálne riešenie situácií a pozitívny vplyv na prácu zamestnancov
- Zvýšenie výkonnosti zamestnancov